Merdeka! alhamdulillah :)

07:07
Assalammualaikum semua! dikesempatan ini saya ingin mengucapan salam kemerdekaan buat semua rakyat malaysia, semoga kita semua dilindungi ...

nak kurus dengan sihat tak?

05:00
assalammualaikum semua! ha, hari ni entry i pasal nak kurus dengan sihat ke x? hehe, ade 2 in 1..kurus+sihat= superb beb!...haha okeh, m...

Otak Cerdas Badan Cergas!

06:25
Assalammualaikum semua! ape khabar org kampung, lama sudah x bersua, kirim2lah berita, janganla senyap sahaja..lalalalalala~, hehe, (smbun...

Ibu sakit sendi??? :(

06:56
A ssalammualaikum semua! u olz ape kabar? i harap smua sihat-sihat yea, especially our parents rite?, hmmm, ibu selalu ngadu sakit-sakit l...

Kebaikkan ESP SHAKLEE

06:15
Assalammualaikum semua!, hari ni i nk kenalkan u olz dengan satu benda ni...jeng3x haha, rse2nye korang tau x i nk cte ape...biar menjad...

Selamat hari raya!

07:15
Assalammualaikum semua! selamat hari raya ye semua :) lame sy x update blog sy, almaklumlah ble raya smua akan busy kan kan kan? ehehe, ...

Facial treatment with ***???

09:05
Assalammualaikum semua?! Malam ni dah 25 Ramadhan, dah tinggal 4 hari je lagi Ramadhan akan pergi meninggalkan kita...terasa sedih plak....
Powered by Blogger.