Mobile Spa Bantu Wanita Jana Pendapatan.

Hai Assalammualaikum semua!

Siapa diantara kalian yang pernah ada impian untuk buka kedai spa atas nama sendiri tapi bila congak-congak modal dia alahai tak sanggup nak teruskan, nak buat loan puluh-puluh ribu lagi memang tak lah kan lepastu terus lupakan je impian tu. ada tak? 


Mana tak nya dengan kos sewa kedai lagi, nak beli peralatan spa lagi, nak upah pekerja lagi, belum masuk kos produk yang bakal kita gunakan untuk customer kita lagi. nak jimat punya pasal tak memasal kita guna produk timbang kilo pulak.


end up "ah! lupakan jela"


Eh nanti dulu. janganlah frust dan janganlah stop berimpian lagi. mungkin entry Farah kali ni dapat membantu anda untuk merealisasikan impian dan mampu mengubah kehidupan anda kan siapa tahu?


Dengan hanya bermodalkan serendah pakej RM1,999 sahaja anda dah boleh bina spa atas nama sendiri, kami dari The Walking Beauty menyediakan 2 pilihan pakej untuk anda memulakan perniagaan spa anda dan tunjukkan anda jalan untuk anda perolehi income dari 6 penjuru. bukan hanya bergantung pada income service spa sahaja. menarik bukan? 😊


2 Pakej yang disediakan oleh akademi TWB

Projek Spa The Walking Beauty adalah bertujuan membantu golongan wanita khasnya yang berhasrat ingin memiliki spa sendiri dan ingin menjana pendapatan secara full time atau part time yang tidak terikat dengan masa (boleh dilakukan pada bila-bila masa) dengan modal serendah RM1,999 sahaja.


Projek home/mobile spa ini terbuka kepada semua golongan wanita sahaja samaada mereka yang bekerja secara full time dan ingin jana pendapatan sampingan ataupon para suri rumah yang teringin ada duit poket sendiri, ataupon adik-adik yang masih bergelar student kolej atau universiti, ini adalah peluang untuk anda cari duit poket sendiri semasa belajar dan peluang kerjaya menarik untuk anda selepas tamat belajar nanti, tak perlu menganggur sementara menanti kerja idaman anda.


Kami bawakan kepada anda sebahagian daripada proven result selepas sertai TWB dan berjaya menjalani training one to one dengan trainer.




























Apa keuntungan yang akan anda perolehi apabila pilih pakej home/mobile spa TWB sebagai bisnes anda?

1. Permintaan untuk mobile spa sedang meningkat pada masa kini

2. Bisnes ini sangat fleksibel, tidak terikat dengan masa, dan tempat, boleh dilakukan dimana-mana pada bila-bila masa sahaja walaupon anda sedang bercuti.

3. Tiada risiko bankrup kerana modal yang terlalu rendah.

4. Tidak perlu pening untuk mencari peralatan spa yang mahal-mahal dan produk untuk spa. pakej TWB sediakan untuk anda

5. Produk skincare, scrub, mandian susu dan sauna yang digunakan dijamin 100% selamat tiada risiko pada customer. boleh lakukan service dengan yakin dan senang hati

6. untuk yang masih bekerja boleh dilakukan pada hujung minggu atau lunch hour.

7. hasil keuntungan lebih besar kerana tidak perlu sewa kedai dan upah pekerja.

8. ada bimbingan berterusan untuk anda yang komited selepas menjalani training bersama trainer TWB.


TWB percaya dimana ada wanita disitu ada peluang dan wang kerana semua wanita ingin berspa tapi ada kekangan masa untuk datang ke kedai SPA dan kos service di kedai spa lebih mahal berbanding mobile spa sedangkan skills yang mereka gunakan biasanya sama dengan skills dari akademi TWB.


Dengan TWB anda mampu membantu semua wanita yang inginkan kecantikkan. join kami sekarang kerana permintaan mobile spa sedang meningkat pada masa kini.


boleh whatsapp Farah 013- 2120 792 untuk maklumat lanjut atau klik link ni - SAYA BERMINAT UNTUK JOIN TWB.

TQ.


Untuk anda yang komited akan diberi peluang untuk gathering bersama founder dan alumni The Walking Beauty.











Comments

Popular posts from this blog

Incentive Trip Shaklee (Regional & International)

BIG WHY Saya Buat Bisnes Shaklee

Malaysia Negara Paling Gemuk di Asia