Apa Yang Best Join #TeamJutawan


"Keturunan Shaklee aku bukan yang biasa-biasa! Upline aku pernah 2x presidential Master!"

Hai...Assalammualaikum semua.


Alhamdulillah dekat 7 tahun dah berbisnes Shaklee memang rasa terlalu sayang dah dengan Shaklee lagi-lagi dengan team Jutawan, LAT, MIG, TWB, SOUL, dan team under Farah sendiri DREAMs. Macam-macam usaha mentor-mentor team Jutawan ni buat untuk semua supaya sama-sama berjaya capai impian dari segi kesihatan, kerohanian, kebebasan kewangan dan lain-lain. 

Mesti confuse kan kenapalah banyak sangat nama team ni? hehe. Meh Farah explain dulu kenapa ada macam-macam nama team dalam 1 team. 

Disebabkan Shaklee ni adalah 1 bisnes yang berkonsepkan MLM (Multi Level Marketing) once bila kita komited untuk bisnes Shaklee, kita akan besarkan organisasi kita, bermula dengan seorang register dibawah kita, diikuti 2 ke 3 orang, kemudian semakin ramai dan ramai makanya kita bertanggungjawab keatas mereka dari segi ilmu, tunjuk ajar sampai mereka faham. Maka terbentuklah 1 team ke 1 team. tapi kami semua dibawah team yang lebih besar iaitu JUTAWAN.

.

JUTAWAN adalah rebrand dari team GLC (Great Leader Circle) nama dulu-dulu ia diketuai oleh super duper upline kami Presidential Master Laila. Master Laila ni kira pangkat apa tak tahu nak sebut dah (tokyang kot) hihi, under JUTAWAN ni ada 10 orang master yang hebat-hebat. Tapi kalau korang join under Farah ni lah salasilah keturunan korang hah gituw. heheh

Ni Farah susun susur galur korang apabila korang join Jutawan under Farah nanti.


Presidential Master Laila (Jutawan) group besar. bawah Master Laila ada pecahan lagi beberapa orang master.

⬆️


Master Zahirah (LAT)

⬆️


 Master Hafsah (MIG)

⬆️


Master Ainul (TWB)

⬆️


Master Athirah (SOUL)

⬆️


Coordinator Farah (DREAMs) me.

⬆️

Anda?

Jadi semua team diatas adalah dibawah satu team yang lebih besar iaitu JUTAWAN. So untung dan bertuah siapa yang join under Farah sebab korang akan dapat access kepada semua team susur galur korang. maknanya apa je projek-projek yang ada dari setiap team korang layak lah untuk sertai sama. bestkan? 

ha faham ke? 

Okay back to main point untuk entry kita  hari ni adalah "Apa Yang Best Join #TeamJutawan?

Sebenarnya join Shaklee tu pon je dah banyak benda best kita dapat, apatah lagi kalau ada group yang happening. lagi lah syok kan nak bisnes. Nak tahu apa kelebihan bisnes Shaklee korang boleh klik dulu link ni Kelebihan Bisnes Shaklee dan ini juga 3C.

Farah akan explain apa yang best kalau korang join under Farah sebab Farah juga merupakan ahli dalam team Jutawan


1) JUTAWAN DIKETUAI OLEH PRESIDENT MASTER LAILA

  
Beliau merupakan seorang engineer berpendapatan RM5000 sebulan, apalah kalau bonus setakat RM31 dengan Shaklee masa tu, nak beli pizza pon tak lepas katanya.

Masa resign gaji Master Laila dah reach RM10k, tapi bonus Shaklee pon adalah 3x ganda dari gaji Master iaitu RM30k, sales team melebihi RM6 Juta.

Dan ketika Master Laila berjaya mencapai kelayakkan Presidential Master bonus Shaklee Master Laila adalah 100x ganda dari gaji starting beliau (RM2000 x 100). Fuhh!


2) GABUNGAN 10 ORANG MASTER YANG HEBAT-HEBAT.

Pasukan khas Laila (P.A.S.K.A.L) Dari depan, M.Zahirah, M.Abby, M. Athirah, M. Maria, M.Ainul, M. Hafsah, M.Laila, M.Zura, M. Farina, dan hujung sekai M. Wan Muliani.

Syukur, meremang bulu roma bila semua master under team JUTAWAN bersatu bergabung tenaga untuk berikan yang terbaik buat semua ahli dalam team JUTAWAN. Mereka tak jemu dan tak kedekut untuk berkongsi pelbagai ilmu, tips bisnes kepada kami semua walau dari berlainan susur galur. Setiap dari mereka menyumbangkan idea dan kepakaran masing-masing melalui sharing-sharing di group FB JUTAWAN.


3) PROJEK HEBAT 

Jika korang join Shaklee under Farah apa yang best korang dapat join sekaligus 2 projek menarik iaitu Program Jom Detox Jutawan, The Walking Beauty (projek mobile spa) dan Make Over 360. Bestkan, ketiga-tiga projek boleh buat duit tau kalau korang komited dengan bisnes ni.

Bagi projek untuk Program Jom Detox Jutawan ianya terbuka kepada semua ahli Jutawan kerana founder projek ini adalah President Master Laila.




Istimewa bagi mereka yang join Jutawan under team Farah haa... korang boleh turut serta dalam projek The Walking Beauty (TWB) sebab founder TWB adalah Master Ainul Shahrazad. Tak semua dapat join ni tau kecuali kalau korang under Master Ainul.



Dan 1 lagi projek yang boleh membantu korang untuk ubah penampilan adalah Make Over 360. founder projek ini adalah Master Hafsah. projek ni dah dipakejkan sekali dalam pakej B The Walkingbeauty. senang korang dapat 2in1.




3) ACCESS DALAM GROUP JUTAWAN DI TELEGRAM DAN FACEBOOK GROUP

Bila korang join je JUTAWAN korang layak untuk berada dalam group di telegram dan group di FB. Group di telegram ini khas untuk aktiviti-aktiviti nutrisi, seperti kelas-kelas nutrisi oleh pakar Nutrisi Shaklee , persoalan dan perkongsian Shaklee effect.



Manakala group JUTAWAN di FB adalah lebih kepada perkongsian tentang tips bisnes, strategi pemasaran, motivasi dan banyak lagi oleh master-master dan seluruh leaders JUTAWAN melalui live sharing, video dan lain-lain.



4) AKTIVITI MENARIK

Sejak group JUTAWAN mula terbina pada bulan lepas, Pelbagai usaha Master Laila dan master-master lain menyediakan untuk kami aktiviti dan task yang membina dari segi kerohanian, improve penulisan dan lain-lain lagi.


Aktiviti kerohanian

contest untuk improve skils ahli JUTAWAN

Bestkan join #TeamJutawan? Banyak kelebihan bisnes Shaklee ni sebenarnya lagi-lagi kalau korang pilih team yang betul dan diri kita sendiri ada usaha untuk ubah hidup kita insha Allah pasti berjaya. Jom join #TeamJutawan dengan Farah sekarang!

xoxo
Master Farah to be
0132120792





Comments

  1. Tahniah farah untuk entry ni.Best baca,ringkas tapi padat dengan info.Gud Luck Master to be Farah 😘

    ReplyDelete
  2. Bestnya. Terus rasa nak join team JUTAWAN. TQ sharing yg sgt bermanfaat!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Incentive Trip Shaklee (Regional & International)

BIG WHY Saya Buat Bisnes Shaklee

Malaysia Negara Paling Gemuk di Asia