Gaya Hidup Sihat Dengan Jom Detox Jutawan

Bismillahirrahmannirrahim.

Assalammualaikum semua. Farah doakan anda yang sedang membaca ni dalam keadaan sihat sentiasa. Hari ke-16 Farah sahut cabaran untuk blog contest. Ada rasa nak give up sebab masa macam ni lah satu persatu dugaan datang. Tapi Farah cekalkan hati teruskan menaip sebab memang kejayaan itu bukan percuma. Mesti akan ada satu persatu ujian yang sedang melatih kita untuk terus kuat. Cuma bila otak dah blank Farah terpaksa tulis sekadar yang ternampu dulu. hehe.



Ok faham ke apa yang dimaksudkan "gaya hidup sihat dengan Jom Detox Jutawan"?  Gaya hidup ni merangkumi semua lah, dari segi persekitaran, makanan kita, aktiviti harian kita, emosi kita dan banyak lagi. Terpulang bagaimana anda menguruskankannya semuanya akan mempengaruhi kesihatan anda. Jom Detox Jutawan pula adalah 1 program yang membawa anda lebih dekat dengan gaya hidup yang lebih sihat. Fokus Jom Detox Jutawan adalah mengutamakan kesihatan yang baik dan gaya hidup yang sihat.

.

Kebanyakkan penyakit adalah berpunca daripada toksin yang banyak dalam badan kita disebabkan gaya hidup kita yang kurang sihat, seperti  pemakanan yang tinggi kandungan gula, garam, pewarna tiruan, perasa tambahan dan banyak lagi, ditambah lagi dengan pencemaran alam sekitar melalui air dan udara serta aktiviti harian kita yang kurang aktif, merokok, pengambilan minuman beralkohol, faktor stress semua adalah berpuncs daripada gaya hidup kita yang kurang sihat.

Beban toksin dalam badan

Alhamdulillah melalui program ini ramai peserta yang telah berjaya mencapai kehidupan yang lebih baik dan paling utama kesihatan mereka yang semakin improve. Ia merupakan program yang terbukti berkesan bagi anda yang ingin mendapatkan berat badan yang ideal memperbaiki atau mengekalkan tahap kesihatan anda. Pakej yang disediakan sangat murah dan berbaloi mengikut bajet anda. Paling best lengkap dengan produk serta coach yang bertauliah untuk guide setiap peserta. Boleh baca disini >>> pakej-pilihan-program-detox-jutawan.




Berbeza dengan detox Shaklee yang terdahulu, kini team Jutawan menjadikan detox Shaklee lebih unik dan menarik. Sehingga kini sebanyak 15 batch dan beratus peserta Program Detox Jutawan telah selesai dengan jayanya dan next batch yang ke-16 akan berlangsung pada 1 oktober 2019. Program ini lebih menarik kerana ada coach yang akan pantau anda secara online. Jika anda follow segala panduan dan saranan daripada coach PASTI matlamat anda akan tercapai dengan jayanya. baca disini >>> success-story-jom-detox-jutawan .dan disini >>> detox-selesaikan-banyak-masalah.

.

Istimewa program detox Shaklee dibawah group Jutawan, disediakan kepada anda pelan pemakanan yang sihat tapi sedap, pelan pemakanan yang telah disusun daripada pakar nutrisi dan diperakui oleh pakar perubatan, serta pemilihan suplements yang terbukti secara klinikal berkesan serta selamat untuk jangka masa panjang. lebih 100 kajian saintifik telah dijalankan keatas setiap produk suplements. Dan jaminan daripada pihak team Jutawan 100% berkesan kepada peserta, tiada peserta yang gagal menurunkan berat badan dan gagal hilang inch jika follow 100% saranan yabg diberikan oleh coach.

.




Jaminan wang juga akan dipulangkan jika anda gagal turunkan berat badan walaupon telah mengikut 100% saranan daripada coach mengikut terma dan syarat. Jadi tunggu apa lagi Jom amalkan gaya hidup sihat bersama Jom Detox Jutawan. Bagaimana untuk menyertai Program ini? Klik sini >>> bagaimana-nak-join-program-jom-detox-jutawan atau terus hubungi Farah 0132120792.





Comments

Popular posts from this blog

Incentive Trip Shaklee (Regional & International)

BIG WHY Saya Buat Bisnes Shaklee

Malaysia Negara Paling Gemuk di Asia