Incentive Trip Shaklee (Regional & International)

Bismillahirrahmannirrahim.


Assalammualaikum semua. Alhamdulillah hari ni hari yang ke-13 Farah berjaya update blog dengan konsisten setiap hari. Mujurlah ada blog contest ni. jadi macam satu kewajipan untuk update blog setiap hari walaupon tengah struggle dengan macam-macam dugaan. hihi. ok jom kita start!

.

Bukan hanya sekadar mempunyai produk yang terjamin dan berqualiti tinggi tetapi Shaklee juga mampu memberi peluang perniagaan kepada setiap pengedarnya untuk menikmati segala kelebihan yang ditawarkan. Antara salah satu kelebihan bisnes Shaklee yang boleh anda nikmati jika anda komited dan bersungguh-sungguh dalam bisnes Shaklee ni adalah 3C. baca lagi kelebihan yang lain disini >> 7-alasan-mengapa-shaklee-pilihan-bisnes

.

3C Ini adalah terdiri daripada Cash reward, Car bonus dan Convention (Incentive Trip Shaklee). Jadi entry kali ni Farah nak share details tentang convention atau kita panggil Incentive Trip Shaklee. Korang boleh baca kat sini tentang 3C ni >> peluang-bisnes-shaklee-3c 

.

Kalau anda nak tahu, trip Shaklee ni memang over the top, trip bertaraf 5 star, trip yang tersangat mewah sebab kalau dia bagi hotel, dia pilihkan hotel termahal sekali, tempat makan pon tempat yang paling mahal dan paling top. Hinggakan trolley bag pon Shaklee sponsor, paling tak boleh nak hadam siap dapat duit belanja Shaklee bagi, tu tak termasuk hadiah-hadiah kejutan dari Shaklee. banyak gila surprise gift tau sepanjang peecutian 😂 All sponsored by Shaklee tau.

surprise goodies from Shaklee US

trip ke US, tengok apa dalam paper bag ni. 😭 dapat vivix dalam bentuk softgel, dapat jem, jem muscadine tu sedap!

Ni duit belanja yang Shaklee bagi masa trip ke Bangkok. semua trip lah dapat duit.

suprise gift anggur muscadine. dan tea delima. anggur tu mahal tau. sebiji je cecah ratusan ringgit. hadiah masa trip US.

Hadiah lagi. ni diorang pergi trip ke US haritu dapat juga yang ni. berapa banyak daa surprise

ni yang pergi umrah. diorang dapat trolley bag, telekung siti khadijah dan macam-macam lagi.

ni kalau pergi lebih dari sorang setiap sorang akan dapatlah semua gift dari Shaklee.


Sebab apa? sebab Shaklee betul-betul nak meraikan dan mengahargai segala usaha pencapaian kita. Yang pergi ni mesti dah ada rank, meaning that dah jadi leader yang lead others, and Shaklee akan all out prepare the best trip every year. Bayangkan dah berpenat lelah selama 12 bulan dan Shaklee bagi reward jalan-jalan ke overseas mahu tak syok nak bersungguh-sungguh dalam Shaklee.

.
 
Convention atau incentive trip ini merupakan reward yang diberikan oleh Shaklee kepada semua pengedar yang berjaya mencapai kelayakkan setiap satu cycle. Ada dua jenis trip percuma yang Shaklee sediakan. Boleh pilih nak yang mana kalau capai kelayakkan lah. hihi. Yang pertama regional trip dan yang kedua International trip.  setiap jenis trip ti adalah point-point yang telah ditetapkan.

Insentif trip Shaklee cycle 2019/2020


1) REGIONAL TRIP

Kalau dulu regionol trip ni trip dalam Malaysia je. tapi since Shaklee Malaysia dah tukar presiden regional trip pun semua luar negara je.

Regional trip adalah lawatan insentif Serantau. Kalau trip-trip yang lepas Shaklee bawa naik cruise pergi Langkawi- Phuket- Penang,  lepas tu trip ke Bangkok, dan cycle kali ni Shaklee akan bawa sesiapa sahaja yang layak ke Seoul, KOREA selama 4 hari 3 malam.

Untuk Regional trip kali ini jumlah point yang perlu terkumpul dalam satu cycle iaitu bermula pada April 2019 - Mac 2020 (12 bulan) adalah 550 point untuk 1 tiket. kalau rasa nak pergi dengan pasangan cuma tambah 85% dari point asal iaitu 470 point. so total point yang perlu terkumpul untuk 2 tiket adalah 1020 point.


2) INTERNATIONAL TRIP

Trip ini adalah trip lawatan antarabangsa. Terdapat dua pilihan bagi trip antarbangsa untuk pemimpin perniagaan yang beragama Islam. Means pemimpin yang beragama Islam ada option samaada menyertai lawatan antarabangsa ke Umrah atau lawatan antarabangsa ke Negara-negara pilihan Shaklee. 

International trip yang lepas Shaklee bawa ke Jepun, San Fancisco dan Las Vegas,
 Mediterranian cruise pergi Spain, France dan Italy,  dan cycle kali ini Shaklee akan bawa pemimpin perniagaan ke Switzerland. Bukan calang-calang semua trip Shaklee ni tau. beyond expectation!

Disebabkan international trip ni lagi mewah jadi point untuk 1 tiket adalah 1100 point. kalau nak pergi dengan pasangan pon sama cuma tambah 85% dari point asal iaitu 930 point. Jadi total point untuk 2 tiket adalah 2030 point.

Nota: *Pasangan dan kanak-kanak yang berumur 4-17 tahun: Perlu layak dengan 85% daripada mata yang diperlukan.


"Melancong ke serata dunia dengan Shaklee bersama pasukan dan keluarga anda!"


SYARAT KELAYAKKAN LAWATAN INSENTIF SHAKLEE:

1) Ahli Shaklee yang berdaftar

2) Berjaya mencapai pangkat baharu sebagai supervisor dan keatas.

3) Mematuhi segala syarat kelayakkan yang telah ditetapkan oleh Shaklee setiap kali masuk cycle baru. boleh refer booklet Shaklee.

.

Alhamdulillah Farah pernah dapat 1 tiket trip star libra cruise masa tu tapi Farah  tak,daoat pergi. nak tahu sebab apa boleh baca kat sini >>kisah-kejayaan-saya-dalam-shaklee.




Untuk maklumat lebih details meh daftar Shaklee dengan Farah. Farah akan explain everything tentang 3C ni pada korang.. hehe. okaylah sampai sini dulu. nanti sambung lagi naa. Assalammualaikum wbt.

xoxo
Master Farah to be.


Comments

Popular posts from this blog

BIG WHY Saya Buat Bisnes Shaklee

Malaysia Negara Paling Gemuk di Asia