Bagaimana Nak Join Program #JomdetoxJutawan



Hai Assalammualaikum semua.

Terlebih dahulu Farah nak ucapkan terima kasih dan tahniah kepada anda semua yang memilih Program Jom Detox Jutawan sebagai ikhtiar untuk mendapatkan berat badan yang ideal, tahap kesihatan yang lebih baik, kulit yang semakin cantik serta wajah yang kelihatan awet muda. You are the choosen one! congrats!.


Kita sedia maklum, antara faktor-faktor utama kegemukkan, penyakit kronik, lemah sistem imun, kulit kusam, wajah nampak tua dari usia kebanyakkannya adalah berpunca daripada sumber pemakanan harian kita yang telah diproses, yang tinggi gula dan garam, perasa, pewarna, bahan tiruan dan bahan-bahan kimia yang terdapat dalam pemakanan hari ini.


Tidak ketinggalan penggunaan produk-produk harian seperti skincare, deodorant, syampoo, sabun dan lain-lain yang tinggi kandungan paraben, dan bahan-bahan kimia yang merbahaya yang boleh mendatangkan pelbagai jenis penyakit serta mudarat untuk kesan jangka masa panjang.


Selain daripada itu, pencemaran alam dari air dan udara juga boleh mengakibatkan badan mudah diserang penyakit, paling membimbangkan ianya boleh mengkibatkan kecacatan, seperti pembuangan sisa bahan kimia dan toksik di hutan, sungai, dan di tempat awam yang dilakukan secara haram dan tidak terkawal oleh pihak-pihak yang berkepentingan dan tidak bertanggungjawab. Seperti kejadian yang berlaku baru-baru ini, pembuangan sisa toksik di beberapa buah sungai di Pasir Gudang Johor telah mengakibatkan ramai dikalangan pelajar dan guru serta orang awam dimasukkan ke hospital akibat sesak nafas, pengsan, dan muntah.




Tambahan lagi, pembakaran secara terbuka yang boleh menyebabkan jerebu diudara, asap kilang, asap kereta, asap rokok, pembuangan sampah merata-rata termasuk di sungai, kawasan-kawasan awam juga boleh menyumbang kepada pencemaran alam sekitar dan secara tidak langsung memberi kesan kepada gangguan kesihatan kepada semua.


Dan faktor yang sering terjadi kepada diri kita iaitu mengamalkan gaya hidup yang tidak sihat seperti merokok, minuman keras (bagi non Muslim) tidur lewat malam, dan stress juga boleh mengundang kesan buruk kepada tahap kesihatan kita. Yang mana mustahil bagi kita untuk mengelakkan diri daripada terjebak dengan salah satu punca-punca diatas.



Maka dengan itu atas rasa kesedaran dan kepentingan untuk memelihara kesihatan, Shaklee telah bekerjasama dengan para doktor dan nutritionist untuk menyediakan dan melancarkan kempen Jom Detox the Shaklee Way beserta meal plan (eat clean) untuk mengembalikan dan memelihara tahap kesihatan yang lebih baik disamping menggalakkan pengamalan gaya hidup yang lebih sihat dan mengambil pemakanan yang lebih berkhasiat.



Program Jom Detox Shaklee bertujuan untuk mengetahui bagaimana konsep detox Shaklee membantu dalam meningkatkan tenaga, memiliki kulit yang lebih cantik, mendapatkan berat badan yang ideal (loss weight / gain weight), mendapatkan badan yang sihat dan cergas, memperbaiki sistem penghadaman, membantu mengempiskan perut yang buncit dan banyak lagi manfaatnya kerana setiap set detox Shaklee membantu proses detox berjalan dengan lebih berkesan.


Detox Shaklee juga menyediakan meal plan selama 7 hari yang telah dicadangkan dan dipersetujui oleh doktor dan nutritionist untuk mendapatkan hasil yang baik kepada tubuh badan. Tetapi malangnya ramai yang tidak kuat untuk follow meal plan yang telah tersedia.

.

Maka dengan itu berita baik untuk anda yang belum menyertai mana-mana program detox Shaklee, Team Jutawan telah mengambil inisiatif untuk mempelbagaikan lagi menu yang lebih sedap dan menarik tetapi pada masa yang sama anda tetap boleh mendapatkan hasil  yang lebih baik malah diberikan guideline daripada coach yang bertauliah sepanjang 3 tempoh detox. boleh klik sini kelebihan program jom detox jutawan.

Sebahagian daripada coach bertauliah #JomDetoxJutawan

Misi Jom Detox Jutawan adalah untuk membantu kita untuk menjadi lebih sihat, kerana sihat itu bukan pilihan tetapi adalah satu kewajipan, dengan nikmat sihat kita boleh melakukan ibadah dengan lebih baik, menjamin masa depan keluarga, menjadi ibu ayah yang gembira untuk anak-anak tanpa ada batasan, menjimatkan kewangan dan banyak lagi.

So macam mana untuk menyertai Detox Shaklee melalui Program Jom Detox Jutawan?

Semudah 1 2 3 sahaja. hehe. korang boleh terus contact Farah dan Farah akan masukkan korang dalam preview percuma #JomDetoxJutawan/

Cara-cara untuk menyertai Detox Shaklee melalui Program Jom Detox Jutawan:

1) HUBUNGI FARAH - KLIK JE NO NI 0132120792

2) JOIN PREVIEW PERCUMA #JOMDETOXJUTAWAN

3) BUAT PILIHAN 

4) BUAT PEMBELIAN MANA-MANA SET DETOX

5) PEMBELIAN YANG SAH MESTILAH MELALUI INDIVIDU YANG BAWA ANDA MASUK KE DALAM PREVIEW PERCUMA ATAU TERUS MELALUI FARAH.

6) SETEL PEMBELIAN ANDA AKAN DIMASUKKAN KEDALAM GROUP KHAS BERSAMA COACH TERPILIH.

.

Setel! selamat menikmati kehidupan yang lebih sihat dan ceria, berat badan yang diidamkan, kulit yang lebih berseri dan pengalaman yang lebih menarik. Sebelum Farah akhiri entry kali ni suka untuk Farah berkongsi dengan korang results peserta-peserta #JomDetoxJutawan.














 

Okay nak tunggu apa lagi, contact Farah terus okay, klik sahaja link ni akan terus ke wassap Farah  0132120792. okay sekian terima kasih.


xoxo

Master Farah to be

Comments

Popular posts from this blog

Incentive Trip Shaklee (Regional & International)

BIG WHY Saya Buat Bisnes Shaklee

Malaysia Negara Paling Gemuk di Asia