Kelebihan Program Jom Detox Jutawan




Pada zaman sekarang, kita sedia maklum saban hari setiap orang terdedah kepada risiko penyakit-penyakit kronik seperti kanser, serangan jantung, diebetis, dan sebagainya yang boleh membawa kepada kematian. Malahan telah ramai dikalangan ahli keluarga, rakan-rakan, jiran-jiran dan orang sekeliling kita yang telah pon menghidapi penyakit-penyakit seperti ini. Malaysia juga dicatat sebagai negara "orang gemuk".



Antara punca utama yang menyumbang kepada penyakit-penyakit kronik ini adalah faktor persekitan yang tercemar akibat dari pembuangan sisa-sisa toksin dari pihak yang tidak bertanggungjawab, asap kereta, asap kilang, jerebu dan lain-lain. Faktor lain gaya hidup tidak sihat, mudah stress, tidur lewat malam, merokok  dan faktor paling menduga iman, jiwa dan raga adalah pemakanan, tambahan pula sejak akhir-akhir ini muncul pelbagai aneka jenis makanan hipster yang tinggi kandungan gula, garam, perisa, pewarna yang menjadi pilihan kita lalu disuapkan sekali kedalam mulut anak-anak kita.





Program Jom Detox Jutawan adalah 1 program dibawah team Jutawan yang komited bagi membantu anda untuk mendapatkan kesihatan yang lebih baik, bonus tambahan bagi mereka yang ingin mencapai berat badan yang ideal, perut yang kempis dan ramping, kulit yang cantik dan sihat, awet muda, tidak ketinggalan juga bagi mereka yang sedang berusaha untuk hamil dengan cara yang lebih sihat dan selamat dan pelbagai lagi manfaat yang anda akan perolehi hasil dari program Detox Shaklee dibawah team Jutawan. 

.

Apakah itu Detox?

Detox merupakan satu proses pembuangan toksin dan kotoran daripada badan akibat dari radikal-radikal bebas melalui organ-organ detox badan. Sistem detox semulajadi badan berfungsi bagi membantu meneutralkan dan menapis toksin keluar bagi memastikan badan sihat, ia sangat penting diamalkan bagi mengekalkan tahap kesihatan yang lebih baik.

berikut adalah 6 jenis organ-organ detox badan:

1) Kulit
2) Paru-paru
3) Limfa
4) Kolon 
5) Hati
6) Ginjal.




Kebanyakkan program detox diluar sana hanya tertumpu pada usus sahaja berbeza pula dengan Program Detox Shaklee adalah menyeluruh dan komprehensif tidak tertumpu pada 1 organ sahaja, ia bertujuan untuk memastikan detoksfikasi dapat dilakukan dengan cara yang lebih berkesan dan kesihatan optimum dapat dicapai. Ada 3 perkara yang menjadi garis panduan supaya detox kita lebih sihat dan berkesan.




1) Detox melalui nutrisi

Dalam program Detox Shaklee, setiap peserta wajib untuk mengambil nutrisi tambahan yang dikhaskan untuk melancarkan sistem detox badan sepanajang proses detox berlangsung.

2) Detox melalui makanan

Sepanjang program detox Shaklee, peserta wajib menjaga pemakanan yang lebih sihat dan berkhasiat.

3) Detox melalui gaya hidup sihat

Senaman sangat penting bagi mereka yang ingin kekal sihat dan sebolehnya kurangkan aktiviti-aktiviti yang boleh terdedah kepada pencemaran dan lain-lain.

.

Apakah Program Jom Detoks Jutawan?

ia adalah program selama 17 hari, terdapat 3 fasa yang akan dilalui oleh peserta.

1- Fasa 1 (Pre Detox): tempoh persediaan sebelum peserta memulakan proses detox.
2- Fasa 2 (Detox): tempoh detox dengan meal plan yang telah disediakan.
3- Fasa 3 (Post-Detox): Result dari peserta yang komited sepanjang proses Pre Detox dan Detox.


Kelebihan program Jom Detoks Jutawan:

Bila anda menyertai Program Jom Detoks Jutawan banyak kelebihan yang bakal diberikan kepada anda. antaranya: 

1) Support group yang aktif selama 17 hari, Detox berjemaah baru tak stress.

2) Ada guide, info dan monitoring dari Detox coach yang bertauliah, sebarang masalah atau pertanyaan boleh terus refer coach.

3) Disediakan detox meal plan oleh nutritionist bertauliah, approved by doctor. ada reason disebalik menu-menu yang disedikan setiap hari sebab program ini membantu merubah gaya hidup yang lebih sihat, jadi rutin harian pada diri kita.

4) Fokus program ini adalah untuk membuang toksin yang lama tersimpan dalam badan kita yang boleh menyebabkan sakit kronik, bonus tambahan beberapa manfaat lain seperti penurunan berat badan, kulit cantik, badan sihat dan banyak lagi.

5) Diberikan panduan step by step setiap hari, follow betul-betul untuk result yang mengagumkan.

6) Diberikan juga panduan cara senaman yang betul, untuk kecilkan bahagian badan yang mempunyai lemak berlebihan.

7) Bila berjaya mendapat berat badan yang ideal dan badan yang sihat automatik kulit menjadi lebih cantik dan berseri, dan hasilnya wajah kelihatan semakin muda.





Berminat untuk menyertai Detox Shaklee under Program Jom Detox Jutawan? boleh terus contact Farah 013-2120792 atau terus klik link ni - saya nak join Program Jom Detoks Jutawan insha Allah terus sampai ke no whatsapp Farah jugak. 

sekian, terima kasih.

xoxo
Master Farah to be.














Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Incentive Trip Shaklee (Regional & International)

BIG WHY Saya Buat Bisnes Shaklee

Malaysia Negara Paling Gemuk di Asia