Peluang Bisnes Shaklee-3C


 Bismillahirrahmannirrahim.



Hai... Assalammualaikum. 🙂

Peluang bisnes Shaklee -3C ? okay untuk entry hari ni nak kupas tentang 3C ni. untuk anak cucu yang baru join Shaklee kenalah tahu apa dia 3C dalam Shaklee ni. Ini adalah salah satu asbab kenapa Shaklee menjadi pilihan Farah almost 6 years dah bersama Shaklee, jatuh bangun dalam Shaklee tak pernah tukar atau cuba-cuba bisnes lain. sabar ke tidak iols? 😄 herherher

.

Kalau Farah nak listkan memang banyak kelebihan dalam perniagaan Shaklee ni, especially bagi mereka yang join Shaklee under team kami Jutawan. korang baleh baca kat sini ➡️ 7 Kelebihan Bisnes Shaklee  Farah pernah listkan dalam post yang ni. tapi sekarang makin bertambah lagi kelebihan dia 😅 tapi untuk entry kali ni Farah explain details tentang salah satu point yang ada dalam list 7 kelebihan bisnes Shaklee ya.

.





Dalam perniaagaan Shaklee, Shaklee menawarkan 3C iaitu cash, car dan convention kepada pengedar-pengedar yang berjaya mencapai kelayakkan yang telah ditetapkan. inilah kelebihan utama kalau kita serius didalam perniagaan Shaklee. Jom Farah explain satu persatu. 😊

.

1) Cash



Terdapat 2 jenis cash yang bakal diperolehi oleh pengedar-pengedar Shaklee yang komited dalam perniagaan Shaklee atau mungkin hanya sebagai ahli yang merupakan penggunar tegar produk-produk Shaklee juga tidak terkecuali untuk menikmati tawaran ini. 😊

Cash yang pertama ini adalah bayaran tunai yang diberikan oleh Shaklee kepada pengedar yang berjaya mencapai kelayakkan setiap akhir bulan. Bayaran akan dibayar terus kedalam akaun pengedar Shaklee pada pertengahan bulan hadapan. (contoh: A berjaya mencapai kelayakkan bonus pada penutup September 2019, dan bayaran bonus untuk bulan September akan dibayar pada pertengahan bulan Oktober 2019)

Dalam cash program ini ada beberapa jenis cash incentive termasuk personal bonus, net personal bonus, leadership bonus 1-6, coordinator incentive, dan lain-lain. ini semua akan dijumlahkan dan dibayar sekali kedalam akaun para pengedar. (tidak termasuk keuntungan runcit bagi setiap jualan produk Shaklee).

Cash yang kedua adalah instant cash, iaitu keuntungan runcit yang kita akan dapat terus dari hasil jualan produk Shaklee. Program cash ini adalah unlimited income (infiniti bonus).

.

2) Car




Mesti korang dah terbayang dapat kerete sebiji daripada Shaklee kan? herherher. Sebenarnya untuk tawaran car bonus ni bukanlah dapat kereta daripada Shaklee tapi dapat dana khas berupa wang tunai yang akan diberikan setiap bulan untuk pengedar yang berjaya mencapai kelayakkan atau menepati syarat dalam tempoh masa yang ditetapkan.

Car bonus ini akan dibayar sekali dengan bonus kita pada pertengah bulan melalui transfer ke akaun bank kita.

So, terpulanglah duit tu korang nak buat apa. nak beli kereta ke nak beli tanah ke beli rumah ke atau nak buat simpanan peribadi? 😊


.

3) Convention





Convention pula merupakan trip-trip percuma yang ditaja sepenuhnya oleh Shaklee termasuklah duit belanja, makan juga disediakan, penginapan, dan lain-lain. Syarat pertama untuk kelayakkan trip ini adalah berjaya rank up sebagai leader iaitu supervisor hinggalah 6 level keatas, (semakin tinggi pangkat dan berjaya efektif setiap bulan pada pangkat sedia ada semakin banyaklah jumlah point yang boleh terkumpul).


Conference point valid untuk 1 cycle (12bulan) so sepanjang 12 bulan adalah tempoh untuk kita kumpul point melancong. jika mencapai kelayakkan (cukup point) maka kita akan di invite untuk menyertai trip percuma Shaklee.


Terdapat 2 jenis trip Shaklee iaitu international dan regional trip.

International trip merupakan trip antarabangsa. Mereka yang berjaya melayakkan diri samaada memperolehi 1 tiket atau lebih boleh memilih untuk menyertai trip ke Umrah atau Negara-negara pilihan Shaklee.

Untuk cycle (2019/2020) kali ni Shaklee akan bawa ke Switzerland. Antara negara yang mempunyai bandar-bandar terkaya di dunia. Pakej international trip biasanya 8 hari 7 malam.

Yang kedua adalah regional trip. Regional trip kali ini pula adalah ke Korea. Regional trip selama 5 hari 4 malam.


ni masa Farah layak untuk 1 tiket percutian percuma tajaan Shaklee, Insha Allah lepas ni dapat 1 tiket lagi samada ke Swiss atau Korea. Insha Allah biiznillah. 😊





Okay, itulah dia 3C untuk entry kali ni. Insha Allah untuk anak cucu Shaklee Farah, Farah akan explain details lagi nanti okay. cukup bagi korang faham dulu apa itu 3C. bestkan tawaran dari Shaklee? 😊 Pada yang belum menyertai Shaklee,lagi korang bertuah tau boleh join group under Jutawan. lagi best kalau terus join under Farah sebab korang berpeluang untuk menyertai pelbagai projek under team kami.

xoxo
Master Farah to be.





Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Incentive Trip Shaklee (Regional & International)

BIG WHY Saya Buat Bisnes Shaklee

Malaysia Negara Paling Gemuk di Asia