KHASIAT ESP UNTUK BREASTFEEDING MUM

Assalammualaikum semua!

hari ni saya excited sangat nak cite pasal ESP, nak share khasiat dia especially untuk ibu dan bayi, bukan bagi bayi yang minum yea...si ibu yang kena minum untuk menghasilkan susu yang berqualiti, lemak berkrim baby pun cepat kenyang dan dapat nutrisi yang cukup daripada susu ibu yang diberi. 

actually bulan oktober ni bulan promosi hot item ni ..yee...promosi ESP beli 6 percuma 1 la, rugi sapa x grab promo bulan ni!


so, saya buat 1 entry khas sempena promo bulan ni khas untuk para ibu yang sedang breastfeeding baby, sebab saya pun breastfeeding baby saya full time, rugi taw sapa x bagi baby susu badan sepenuhnya lagi2 yang duduk kat rumah je x bekerja tu...kalau yang dah bekerja usahalah pump jugak, kalau boleh cuba elakkan bagi susu formula.

banyak sangat kelebihan susu ibu ni.

bahkan agama kita juga menyarankan agar kita memberi susu badan kepada anak yang baru lagi dilahirkan, betapa agung kebesaran ALLAH, kerana setiap ibu yang melahirkan pasti akan terhasil susu untuk si bayi melalui rangsangan bayi dan juga minda positif si ibu,

malah telah disebut juga didalam al Quran tentang susu ibu,

“Dan ibu-ibu hendaklah menyusukan anak-anak mereka selama dua tahun genap iaitu bagi orang yang hendak menyempurnakan penyusuan itu," (Surah Al-Baqarah: 233)




pemakanan ibu juga mempengaruhi susu yang akan dihasilkan, setiap apa yang si ibu makan ataupun minum maka akan terhasil susu yang akan diberikan kepada bayi. dan penting bagi si ibu memakan makanan yang berkhasiat bagi nutrisi si kecil.

sepanjang kehamilan saya memang consume ESP je, antara kelebihannya untuk kuatkan rahim, untuk kulit ibu dan baby dan banyak lagi kelebihannya...

saya sambung minum ESP after bersalin...untuk apa? untuk menghasilkan susu yang berqualiti, memekatkan susu dan dapat memberikan vitamin dan mineral yang diperlukan untuk saya dan baby Nailah. 

Kelebihan ESP Shaklee:

  • memekatkan susu ibu
  • memperbanyakkan susu ibu
  • menegangkan dan mencantikkan kulit
  • rasa kenyang dan sentiasa bertenaga


saya juga cuba amalkan makanan sunnah seperti kurma, madu dan juga kismis. walaupun bershaklee makanan sunnah saya tidak tinggalkan. plus2 qualiti yang baby dapat...hihi

sedikit teaser tentang PROMO ESP
  1. setiap pembelian 6 canister ESP, Anda akan mendapat 1 canister ESP Secara percuma yang bernilai rm150
  2. layak untuk jadi ahli secara percuma dengan pembelian promosi diatas. (yuran keahlian rm75 siap postage)
  3. layak menikmati cash bonus rm36++ hasil pembelian 1 set ESP.
  4. keuntungan yang akan anda nikmati sebanyak RM260++

WOW! kan..hihi..x caya meh pm saya, saya tunjuk kira2 ni...:P


pengedar shaklee anda
puan FARAH 953262
Whatsapp 0132120792


Comments

Popular posts from this blog

Incentive Trip Shaklee (Regional & International)

BIG WHY Saya Buat Bisnes Shaklee

Malaysia Negara Paling Gemuk di Asia