MasCel...

Bismillahirrahmannirrahim..

hye, Assalammualaikum korang!

Semalam saya berkesempatan menghadiri Shaklee Master Celebration Nor Fahana (Ummu Durrah) & Master Saiful yang diadakan di Philea Resort Melaka.


MasCel (Master Celebration) adalah majlis penghargaan Shaklee kepada mereka yang sudah bergelar master dalam dunia Shaklee. RM50K peruntukkan bagi menghargai usaha kerja keras mereka yang dah sampai tahap rank master. pilih je hotel  5 star mana-mana yang kita nak. semua Shaklee akan sediakan. 100% shaklee uruskan...


serius teruja, diraikan seperti mempelai, macam bersanding sekali lagi tau. anak-anak master pakai crown, comel! saya dah berangan saya kat red carpet tu, Nailah pakai crown. mesti cantik dan comel saya dan Nailah nanti...hihihhi



Nasib baik buat kat Melaka tau semalam, dapatlah saya pergi, selalu buat kat luar Melaka, kecewa rasa, tak dapat pergi...


kat sana makan memang boleh kenyang sampai kembung. macam-macam makanan okay! saya ni dahlah suka makan. makan free weh siapa tak nak...hahaha, suami saya kata haa..abang nak lantak puas-puas..haha, patutlah dia kosongkan perut. memang melantak betul. :P


mana tak nya, lauk kat 10 jenis, aiskrim, kek, buah-buahan, roti, pencuci mulut. jap lagi layan gambar makanan okay. bagi korang terliur..muehehe


Eh, dahlah, stop bebel. meh layan gambar sekitar Shaklee MasCel. :D

Dengan mereka yang tersayang


Kredit gambar Athirah: mommy tiera dan master ummu dhurrah

Kredit gambar Athirah: Nanny (MAS) dan Master

bersama anak shaklee saya Aisya.

Adik saya Fatin. dia sangat teruja. terus nak jadi ahli...hihih

ini budak nasib perangai baik je...hihih

mommy amek gambar kami time makan

ulam-ulaman

buah-buahan

roti

tak pasti apa nama makanan ni.

kek yang pelbagai jenis

aiskrim

fish asam pedas

stir fried boneless chicken with pepper and hot bean

squid dry chill


braised green vegetable

stir fried pepper

mutton varuval

roasted beef with mushroom sauce

sedap! ni saya punya..muahaha


kenyang makan jom kita masuk dulu...hihi

supervisor aisya



bukan nak cerita pasal makanan, nak cerita betapa bestnya Shaklee menghargai kita...hihih..nak join saya? suri rumah berpendapatan 4 angka dan bakal 5 angka insha-ALLAH.

Contact saya,

0132120792. (Puan farah)

Tadaaaa...bye!





















Comments

Popular posts from this blog

Incentive Trip Shaklee (Regional & International)

BIG WHY Saya Buat Bisnes Shaklee

Malaysia Negara Paling Gemuk di Asia