Bisnes Mobile Spa 1 Pelaburan Bisnes yang Bijak?

Hai Assalammualaikum semua.


Entry kali ini suka saya nak share dengan anda 10 sebab mengapa saya katakan bisnes mobile spa merupakan 1 pelaburan bisnes yang bijak untuk anda especially jika anda melabur dalam bisnes projek spa The Walking Beauty.




1) Modal yang rendah

Dengan hanya bermodalkan serendah RM1,999 sahaja anda boleh bersiap sedia untuk meneruskan perniagaan mobile/home spa anda selepas tamat tempoh training. tidak perlu melabur sehingga berpuluh-puluh ribu untuk mempunyai spa sendiri. Tidak perlu bayar sewa kedai, bayar gaji pekerja atau tangung kos bil api dan air yang tinggi. dan salah satu focus TWB adalah untuk bantu anda MAXIMIZE kan PROFIT & MINIMIZE kan COST!




2) Flexible

Salah satu bisnes yang boleh dijalankan dimana-mana pada bila-bila masa termasuk ketika anda sedang bercuti dan balik kampung. sambil berjalan sambil duit masyukk. 




3)  SPA TWB setanding dengan SPA diluar

di TWB kita menggunakan skills yang sama hebat dengan skills spa diluar, malah lebih menguntungkan kerana TWB menggunakan produk skincare yang sangat power dan selamat untuk customer.




4) Pakej lengkap walaupon murah

Terdapat 2 jenis pakej yang disediakan oleh akademi TWB iaitu pakej-1 (RM2,999) dan pakej ke-2 (RM1,999) anda boleh pilih yang mana sesuai dengan bajet anda sebagai permulaan dalam bisnes. dan setiap pakej lengkap dengan produk, tools, modul, sijil, termasuk latihan untuk 5 kursus wajib.




5) Teori dan Praktikal

Dalam proses training peserta akan diajar secara teori dan praktikal untuk kelima-lima kursus wajib TWB iaitu Facial, skrub, sauna, mandian susu dan bunga serta spa cantik tangan dan kaki. peserta akan merasa sendiri berspa ketika sesi latihan dijalankan.


6) Support group selama 6 bulan selepas tamat tempoh training bersyarat

Setiap peserta baru selepas tamat latihan akan diletakkan didalam support group telegram "Alumni TWB" sebagai guideline berterusan sepanjang tempoh 6 bulan, dan untuk kekal berterusan didalam support group ada terma dan syarat yang perlu dipatuhi peserta.


7) Untung berganda income 6 penjuru

Bagi mereka yang betul-betul komited dengan TWB pasti akan membuahkan hasil yang lumayan dan keuntungan yang lebih besar, kerana TWB menawarkan income sehngga 6 penjuru.

1- Servis home/mobile spa
2- Untung runcit produk
3- Rahsia
4- Rahsia
5- Bonus Shaklee 
6- Rahsia

Nak tahu apa kenalah jadi peserta The Walking Beauty.


8) Proven!

Apabila anda decide untuk sertai projek spa TWB anda dijamin tidak kan rugi walau sesen pon jika anda betul-betul komited kerana TWB amat mementingkan output. TWB mempunyai modul yang cukup powerful. Di dalam TWB kita ada:

Proven result, ramai peserta TWB berjaya buat pulangan modal tak sampai sebulan! dan mampu buat saving sehingga 5 angka hasil daripada income 6 penjuru TWB.

Proven system, sistem inilah yang digunakan dan terbukti mampu provide kepada anda income sehingga 6 penjuru.

Proven support group yang sangat happening dan very helpful, banyak tips dan dan strategy yang dikongsi bersama didalam support group.

Proven mentor, dalam TWB ada mentor-mentor yang terbukti berjaya mampu guide kita sampai berjaya bila kita betul-betul komited ingin mengubah hidup. 

Proven products. TWB menggunakan produk Shaklee yang mempunyai clinical studies  & landmark studies, dan yang paling best! setiap peserta TWB wajib menggunakan skincare YOUTH Shaklee yang dihasilkan oleh DR dan saintis bertaraf dunia selama 8 tahun penyelidikkan!


9) Part time atau full time?

Peluang ini dibuka untuk sesiapa sahaja especially golongan wanita yang masih bekerja atau suri rumah yang ingin menambah income sampingan dan ingin mengubah kehidupan kearah yang lebih baik. Untuk anda yang masih bekerja anda boleh lakukan secara part time, dihujung minggu, diwaktu malam atau ketika waktu lunch hour! dan anytime bagi anda seorang suri rumah.

orang lain kelaur duit, peserta TWB masuk duit  during lunch hour



10) Bisnes spa tidak bermusim

Setiap masa golongan wanita inginkan kecantikkan dan kadang-kadang mereka tiada masa untuk ke kedai spa, jadi dengan adanya anda sebagai beautician TWB mampu menyelesaikan masalah mereka. 


Dah baca 10 sebab mengapa saya katakan bisnes mobile spa merupakan 1 pelaburan bisnes yang bijak? boleh contact no saya untuk menjadi salah seorang peserta akademi The Walking Beauty sekarang.






Comments

Popular posts from this blog

Incentive Trip Shaklee (Regional & International)

BIG WHY Saya Buat Bisnes Shaklee

Malaysia Negara Paling Gemuk di Asia