Part Time Job Mobile Spa

Part Time Job Mobile Spa




Hai, Assalammualaikum semua.

Ada tak yang tengah tercari-cari kerja part time sekarang? Baru je gaji masuk dalam akaun tak sempat nak pegang duit gaji lama sikit dah kena bayar hutang kereta, rumah, loan bank, yuran anak,  tinggal rm100-rm200  je untuk anda survive selama sebulan. Ada ke yang alami masalah macam ni setiap bulan? Bila nak setel kalau macam ni kan.

.

Untuk masalah seperti ini apa yang anda perlukan? Yang anda perlukan bukanlah alasan, tetapi adalah jalan, iaitu jalan untuk dapatkan ilmu supaya anda boleh survive kehidupan kearah yang lebih baik. Dengan adanya ilmu insha Allah ada jalan untuk anda jana pendapatan tanpa had walaupon secara part time.

.

Insha Allah saya nak share dengan anda semua tentang 1 bisnes part time yang dah berjaya sentuh kehidupan ramai orang. Kena baca sampai habis tau, siapa tahu lepas ni dengan kerja part time sahaja akan boleh mengubah kehidupan, diri dan ekonomi anda semua kearah yang lebih baik. who knows kan?

.

Pernah dengar kursus mobile spa The Walking Beauty atau singkatannya TWB? Kalau pernah bermakna TWB memang tengah hot dan trending sekarang ni tau, kalau tak pernah dengar lagi korang kena baca entry blog saya kali ni. Jom berkenalan sekejap dengan TWB.

.

APA ITU TWB?

TWB adalah singkatan untuk THE WALKING BEAUTY.

Merupakan satu projek yang direka khas untuk golongan wanita umumnya, tidak kira samada anda dikalangan pelajar, yang berkerjaya, mahupon golongan suri rumah. Hebat bukan?

TWB menggunakan konsep “projek spa tanpa kedai” maksudnya adalah bisnes spa yang boleh di jalankan sama ada di rumah anda sahaja mahupun di rumah pelanggan (mobile spa).

TWB sangat mementingkan hasil. Bila kita sertai TWB dan berjaya menjadi seorang yang lebih yakin, lebih berilmu dan berduit. Itulah hasil yang TWB inginkan.

 .

BAGAIMANA IDEA PROJEK TWB TERCETUS?

Memperkenalkan Founder TWB iaitu Puan Ainul Shahrazad yang mula memikirkan jalan untuk membantu anak didiknya yang mengalami "slow down" dalam bisness Shaklee.

Puan Ainul Shahrazad, founder TWB & Master Shaklee

Beliau call seorang demi seorang anak didik beliau dan bertanyakan apa masalah mereka. Dan jawapan mereka, “they need cash”. Sebab itu mereka sanggup buat bisness lain, asalkan boleh dapat untung duit segera hari-hari. 

.

Ilham untuk mencipta projek spa ini tercetus saat waktu malam selepas beliau melakukan Tahajud. Dan nama "The Walking Beauty" juga tercetus ketika beliau dan suami berada di Dubai. 

.

Sesuatu perkara yang bukan mudah untuk setup projek TWB.
It really took a lot of efforts, sacrifice, passion & real determination!!
Puan Ainul telah serahkan seluruh jiwa raga nya untuk menaikkan TWB.
Sekarang nama TWB semakin "membesar"  

.

Puan Ainul yang merupakan bekas engineer Petronas seorang yang sangat passionate dalam setiap apa yang beliau lakukan. Bila beliau inginkan sesuatu, She'll make sure that she will get it!

.

Bila beliau kata nak bawa ahli #TWB ke luar negara, beliau akan buat! Ada dikalangan alumni #TWB yang dah sampai ke Melbourne, Perth, dan Maldives. Bila beliau kata, nak buat Dinner Exclusive untuk ahli TWB, beliau akan buat. 


TWB gathering @ Hotel Marriot Putrajaya 

Top scorer TWB diraikan oleh founder. tq Mater Ainul!

Founder belanja lunch di hotel 5 star


dan banyak lagi kelebihan bila anda menjadi sebahagian daripada alumni TWB.


That's why,
Bila anda menjadi sebahagian daripada alumni The Walking Beauty (TWB), one thing you should know. ..
You Are Not Alone
Beliau tidak akan biarkan kita sendirian. Itulah dia, Puan Ainul, Founder Projek The Walking Beauty

Jelas sekarang apa itu TWB? next,


OBJEKTIF TWB

Objektif TWB adalah selain untuk membantu anda mengubah tahap kewangan dan kehidupan anda ia juga bertujuan untuk membantu anda mendapatkan #shakleeeffect supaya anda lebih sihat dan cantik.


ADAKAH JOIN TWB DIKIRA JOIN SHAKLEE?

Ya, itu adalah kelebihan apabila anda menyertai projek spa under TWB, bagi  mengelakkan kekeliruan dan kesalahfahaman dikalangan anda yang bakal menyertai Projek spa TWB ini, Kami jelaskan terlebih dahulu bahawa projek spa TWB ini wajib menggunakan 100% daripada produk Shaklee, dan semestinya skincare yang kami sediakan dalam setiap pakej adalah YOUTH skincare daripada Shaklee yang terjamin selamat, bebas lebih 2,500 bahan terlarang dan berkesan untuk kulit wajah anda dan bakal customer anda. Projek ini juga menggunakan sistem Shaklee dan apabila anda join TWB secara automatik anda juga menjadi ahli Shaklee dan layak menerima segala manfaat daripada Shaklee mengikut terma dan syarat.

.

PAKEJ TWB

Ada dua jenis pakej  yang disediakan oleh TWB dan apa yang anda akan dapat daripada setiap pakej? :

Pakej A: RM1999
  1. Starter set Youth Skincare
  2. Trial kit SPA
  3. Mobile bag spa
  4. Sijil penyertaan
  5. Belajar 5 course:

Facial, body scrub, sauna, foot & hand spa, aroma milk bath


Pakej B: RM2,999
  1. Complete Youth Skincare
  2. Trial kit spa
  3. Skin analyzer
  4. Ion massage
  5. Sijil penyertaan
  6. Facial bowl
  7. Belajar 5 course:

Facial, body scrub, sauna, foot & hand spa, aroma milk bath
Bonus: make over class worth RM1K++

2 jenis pakej yang ditawarkan


KELEBIHAN SERTAI PART TIME JOB MOBILE SPA TWB

Dengan modal yang rendah, 1 harga sahaja anda akan belajar terus 5 course spa secara teori dan praktikal, dilengkapi dengan produk dan peralatan asas.
Anggaran kos kursus spa diluar mencecah sehingga RM300-RM500 hanya untuk satu course sahaja, dan kebiasaannya kursus untuk facial sahaja, dan tidak disertakan produk mahupon peralatan asas, tiada bimbingan selepas tamat kursus untuk jana wang dari ilmu yang telah anda belajar.Income yang terhad, hanya bergantung pada instant cash hasil servis spa sahaja

.

Tetapi di TWB apa yang akan anda dapat?

1) Modal terendah tidak sampai RM3K, yang tak sampai RM2K pon ada anda boleh pilih samada Pakej A ataupon Pakej B, Tidak perlu buat loan bank terlalu banyak untuk mulakan bisnes (modal permulaan TERBAIK untuk mulakan bisnes dari zero)

2) ONE TO ONE training spa secara teori dan praktikal dengan trainer TWB yang terlatih

3) Kursus spa termasuk ilmu facial, body scrub, foot spa & hand spa, sauna, aroma milk bath. (Boleh buat terus pakej spa untuk pengantin)

4) INCOME 6 penjuru. Tidak focus income pada service spa semata-mata (anda pernah dengar tak spa diluar seperti ini? Yes! Saya pun tak pernah dengar lagi. Tetapi di TWB ada!!

5) Lifetime coaching! Ada ramai mentor yang akan guide anda bila anda betul-betul ingin mengubah hidup anda.

6) Masa dan tempat yang fleksibel, boleh dilakukan dimana-mana dan pada bila-bila masa atas permintaan pelanggan.

WOW SANGAT KAN!

APA KATA MEREKA YANG TELAH SERTAI KAMI?

"Alhamdulillah sejak buat spa secara sambilan, setakat nak buat belanja barang2 dapur, belanja suami makan, reward untuk diri sendiri, semua guna duit spa."
"Dan yg paling seronok, setiap tengah bulan mesti dapat bonus dari syarikat. Memang projek spa ni ubah hidup saya jadi lebih sempurna." Shas- bekas guru.


"Dulu sy ambik baju kurung moden upah rm70 sepasang. Menjahit dari pagi. Kalau saya berhenti untuk masak layan anak2 baju akan siap dalam 2 hari!
Tapi dengan bisnes spa TWB, saya perlu luangkan 1jam FACIAL = 1hari jahit baju." Puan Farah* bekas tukang jahit baju.





Mereka sudah, anda bila lagi? ingin ubah kehidupan anda? anda dialu-alukan untuk sertai kami di dalam projek spa The Walking Beauty. syarat kena rajin dan tidak goyang kaki tunggu customer mari, ada effort untuk berjaya, insha ALLAH income 4,5 angka malah tanpa had anda boleh capai melalui projek spa TWB.

boleh contact saya dengan hanya klik link ni  Saya nak buat part time mobile spa TWB untuk pertanyaan lanjut akan direct ke no whatssapp saya.


Terima Kasih.

Top scorer & TWB trainer
Pn. Nor Farah Mohd Farid



Comments

Popular posts from this blog

Incentive Trip Shaklee (Regional & International)

BIG WHY Saya Buat Bisnes Shaklee

Malaysia Negara Paling Gemuk di Asia