Kenapa Shaklee???

Assalammualaikum semua!

Harapan Nur of Happiness anda semua terus diberi nikmat sihat dan kekal cergas yea...
yang penting apa pun masalah yang sedang anda lalui sekarang terima ia dengan hati yang terbuka dan yang paling penting tersenyumlah!, percayalah...all about ur mind, bila anda senyum, dan fikirkan ianya positive segala masalah besar menjadi kecil, yang kecil mcm xde masalah..ehehe 

okaylah, jadi motivator sekejap plak..haha, back to my question...why shaklee?kenapa shaklee?limaza shaklee? haaa....semua makna tu same je....hehe, jadi saya nak highlight kan kat cni kenapa saya dan anda patut pilih SHAKLEE...

sebelum tu meh saya bagi anda knl2 dulu ape tu SHAKLEE...
SHAKLEE, adalah suplement yang amat baik untuk anda consume, yang dapat diklasifikasikan dalam nutrition yang terdiri daripada pelabagai vitamin dan supplement yang sgt best! antaranya yang paling femes amous ESP or full name dalam ic dye energising soy protein...hehe, ni paling laris sebab banyak sgt khasiat dye...selain tu ade alfalfa, vivix, vita c, vita e, lecithin, b complex, collagen powder, gla complex, omega guard (minyak ikan), zinc complex, meal shake...dan banyakkkkkk lagi...haha, nnti saya akan listkan tau tau tau..:P

selain tu ade gak product untuk hair care, skin care, daily care, mcm2 lagila...hehe, satu lagi yg best pasal shaklee ni, ade variety of set yang anda bley pilih n consume, senangkan..nak tau ape dia??

haa, shaklee ni ade sediakan satu set khas untuk para ibu yang pregnant, smpaila si ibu ni bersalin, means ade set berpantang moden, xperlu dah tepek2 kat dahi mcm orang dulu2 tu lagi, mkn majun, eh mcm2 la kan..just amek beberapa supplement ni n kekal chat...ade yang kata bley mkn ape je tnpa pantang..haha, saya suka yang ni, nnti saya kawen ble ade rezeki saya akan consume set ni...:)

sebenarnye banyak lagi nk cte, tp smpai cni dulu la yea...nnti saya continue lagi tentang shaklee ni...have a nice day, semoga trus berjaya dan kaya untuk saya dan anda!...
will be continued...:P































Comments

Popular posts from this blog

Incentive Trip Shaklee (Regional & International)

BIG WHY Saya Buat Bisnes Shaklee

PENGALAMAN BERSALIN CAESAR