Senarai Produk Shaklee

~Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyanyang~

Assalammualaikum semua!

harapan Nur of Happiness anda kekal sihat dan bertenaga yea!

hari ni saya nk listkan produk-produk shaklee yang anda patut tahu dan amek tahu...ehehe

dimulakan dengan bismillah,

NUTRITION

~advanced Joint Health Tablet~
~Alfalfa Complex~
~B-Complex~
~Caroto Max~
~Chewable Vita-C Plus~
~Collogen Powder~
 ~CoQHealth Plus~
~DTX Complex~
~ESP Soy Protein Isolate Powder~
~Garlic Complex~
~GLA Complex~
~Herb-Lax~
~Lecithin~
~Meal Shakes~
~NutriFeron~
~Omega Guard~
~Ostematrix~
~Peppermint-Ginger Plus~
~Performance~
~Sastained Release Vita-C Plus~
~Vita-E Complex~
~Vita Lea Iron Formula~
~Vivix~
~Zinc Complex~

sebenarnye banyak lagi termasuklah ade produk utk hair care, skin care, home care, daily care & macam-macam lagila, in sha ALLAH ade kelapangan nanti saya akan state kan satu-satu khas untuk anda...
ni baru list of product tau, belum cita bab khasiat dan keistimewaan mereka ni, macam-macam ada...ehehe...

*psssttt....bila anda order dengan saya, saya janji akan bagi anda harga istimewa, Pm saya for details...k, jumpe lagi sahabat-sahabat Nur of Happiness :)

salam ramadhan, 
diakhiri dengan Alhamdulillah....














Comments

Popular posts from this blog

Incentive Trip Shaklee (Regional & International)

BIG WHY Saya Buat Bisnes Shaklee

Malaysia Negara Paling Gemuk di Asia