Mengapa set kehamilan shaklee perlu menjadi pilihan anda?

Mengapa set kehamilan Shaklee perlu menjadi pilihan anda?

.

Hai Assalammualaikum. suka saya berkongsi kisah kehamilan saya bersama Shaklee tapi next entry ya. Heee. Cuma secara ringkasnya, since anak pertama hinggalah masuk anak kedua saya memilih set kehamilan Shaklee sebagai suplemen tambahan sepanjang tempoh kehamilan saya. Dan ia sangat membuatkan saya teruja bila ianya betul-betul berkesan terhadap saya dan juga bayi didalam kandungan saya. Alhamdulillah semua dengan izin Allah. Sebagai hambaNya saya berusaha mencari dan memberikan yang terbaik untuk diri dan bayi saya. anugerah yang Allah pinjamkan kepada kami.

.
Untuk next entry nanti Insha Allah saya akan mulakan dengan kisah kehamilan pertama saya. Baiklah secara umumnya. Shaklee sendiri telah menyediakan set khas untuk Prenatal dan Postnatal bagi ibu-ibu yang memerlukan nutrisi lengkap untuk diri dan juga bayi didalam kandungan. Penting sangat ke ibu-ibu hamil ambil vitamin? Ya, ibu sangat perlukan vitamin tambahan dari sumber luar supaya dapat menjalani tempoh kehamilan dengan lebih baik. Bukan setakat ibu malah yang lebih penting untuk bakal cahaya mata yang akan menjadi penyeri dalam hidup seorang ibu.

cara atasi alahan semasa mengandung
Baca artikel Cara Atasi Alahan Semasa Mengandung - klik gambar


Mengapa Shaklee perlu menjadi pilihan anda?

💚 keperluan nutrisi tambahan yang lengkap  untuk ibu dan baby.

💚 dijamin 100% selamat, berkesan dan semulajadi untuk ibu dan baby

💚 pilihan ibu-ibu yang bijak 😀

💚 kekal sihat dan bertenaga.

💚 mempertingkatkan tahap imunisasi ibu dan baby

💚 ibu dan baby shaklee memang kerlasss okay ambil Shaklee. hehe

💚 testimoni berlambak. Semua bagi feedback yang positif! Insha Allah.

💚 ramai yang terus jatuh cinta dengan Shaklee selepas amalkan Set Kehamilan Shaklee.


ibu anak dua yang mengamalkan set kehamilan sejak 1st pregnancy lagi. 😊 saya lah testimonial yang sebenar. Sebab tu kena beli set hamil dengan saya. 😎 saya guide cara makan sampai jadi!
heee



Farah
013-2120 792
Cod area Melaka Tengah / Jasin
POS seluruh Malaysia.

#shaklee
#setkehamilanshaklee
#setberpantangshaklee

Comments

Popular posts from this blog

Incentive Trip Shaklee (Regional & International)

BIG WHY Saya Buat Bisnes Shaklee

PENGALAMAN BERSALIN CAESAR