Nama Anak

Assalammualaikum semua!

ceria-ceria selalu yea, semoga sentiasa sihat2 je ..hihi 
actually saya tengah buntu ni nak cari nama yang sesuai untuk zuriat saya yang bakal melihat dunia around 2 bulan lagi...dup dap dup dap perasaan ni...

pening jugak nak letak nama anak ni, saya nak letak gabungan nama para sahabat+moden, haha...tapi x tau nama apa yang sesuai...

jantina anak tak tau lagi, 2 kali scan budak ni sorokkan, malu kot agaknya, doktor kata dia kepit dengan peha so susah nak nampak...haha...memang terasa time nak scan je dia akan bergerak...seorang yang pemalu ke anak saya ni...hihih

lelaki or perempuan saya tak kesah, janji zuriat saya sihat, selamat, sempurna fizikal dan mental dia, dan juga comel!

so saya kene prepare 3 nama lelaki dan 3 nama perempuan. anyone can help me? heee



okay, babai... ;)


Comments

Popular posts from this blog

Incentive Trip Shaklee (Regional & International)

BIG WHY Saya Buat Bisnes Shaklee

Malaysia Negara Paling Gemuk di Asia