Love story: ~ 1st Anniversary~


hai! Assalammualaikum readers.

Alhamdulillah pejam celik pejam celik dah setahun dah usia perkahwinan kami, macam2 ragam rupanya dalam rumahtangga ni...btw 22 novemmber 2013 adalah tarikh bersejarah kami. dengan sekali lafaz saya bergelar isteri dia...macam mana kami kenal? nanti la next entry saya story mory okay!

layan gambar nikah jap..muehehe

penyerahan :'(
nak mula da nak mula da...neves!

selesaii...bacaan doa.
menggeletar bak hang!
okay cukup, nanti muak pulak...hihi...kami nikah selepas solat Jumaat, around kul 3 lebih jugak kot selesai...suka sangat perasaan waktu ni, debaran yang tak pernah saya rasa. tak tau nak kata cam mana..macam2 perasaan ada, gembira, gementar, sedih, sayu, bahagia, takut...muahhaaha..yela nak jadi isteri orang kan...nak tukar status dari single to married. nak berpisah dengan ibu ayah, kami plak memang tak pernah langsung keluar berdua, sepanjang tempoh pertunangan adelah 3x kami keluar sama untuk ukur baju pengantin tu pun ditemani ibu dan adik ipar. yang lain2 jumpa kat rumah time raya, & time nak hantar barang...hahaha..okay next entry cita pasal ni...

okay, sebab nak tiba dah tarikh bersejarah ni, saya buat la satu projek yang dinamakan "projek isteri" projek ni bertujuan untuk saya mengajak para isteri kat luar sana sama2 ambil kesedaran tentang pentingnya jaga kesihatan, kecantikan luaran dan dalaman,. kebetulan pulak ada kisah mah yang busuk yang dah viral dekat fb tu kan...so lagi menguatkan misi projek ini diteruskan hingga akhir hayat...heheh

gambar-gambar dibawah ni antara projek isteri yang saya sedang usahakan, kalau ada yang perasan status saya selalu tulis dan hashtag #projek isteri tu bagus. itu bermakna anda pembaca setia post saya..miahaha, perasan retis pulak...

antara intipati projek ni ofkoslah nak tampil menawan, cantik dan sihat, jadi esp+colagen la pilihan saya

gedik kan...suami gi kursus 3 hari je pong! (nyampah pulak aku bace status ni) hhaha

bekalan selama dok uma ibu.

semangat nak buatkan kuih untuk suami

dalam otak nak buat kueh apam polkadot la, tapi atlast jadi lempeng dot2..:(

mengimbau kenangan...:D


Okay kemuncak projek isteri saya order kek senyap2 tanpa pengetahuan suami..heheh, nak wat surprise konon...haha..kena tarik telinga manja2 gitu..hahah "len kali gitau abang, boleh amek gambar baru dengan adik" heheeh (eleh, nak ajak bergambar pon malu)

strawberry indulgence edible image

malam tadi 22/11/2014 kami dah siap potong kek ni sebelum keluar meraikan anniversary kami...hihihi..nak tau kat mana kami gi makan? japp..layan gambar lu...lek lu yea..hehe
owh ya..kek dibawah 100% fully sponsored by shaklee okay...hahah

100% fully sponsored by shaklee


my sweethearts

isteri yang cantik..aahaha..perasan..

kami bertiga

mana nailah?

nailah dengan ibu

nailah bersama ibu dan ayah dia yang super hot...haha

my love dunya wal akhirat

sebenarnya kan kami pi kenduri kawen ketua wanita umno jiran sebelah rumah,..muahaha, tapi kenduri buat kat perkampungan perigi hang tuah...so exclusive jugak la kan, makan ala-ala kat restoran berkonsepkan perkampungan, heheh, ada rumah hang jebat, hang tuah dan laen2 hang kat situ, hihih..okay tu je nak cita...

xboleh nak bual panjang my baby girl ajak main...kesian cumel ku,..k. tunggu next entry yea...;)

k.bye!


Comments

  1. Happy Belated 1st Anniversary, Nor Farah binti Mohd Farid my beloved cousin and husband!!!

    Semoga rumahtangga yg dibina berkekalan hingga ke Syurga-NYA dan semoga sentiasa dirahmati serta diberkati selalu!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Incentive Trip Shaklee (Regional & International)

BIG WHY Saya Buat Bisnes Shaklee

Malaysia Negara Paling Gemuk di Asia