Nak Buat Side Income RM2000 sebulan?

Bismillahirrahmannirrahim...



Hai Assalammualaikum semua pembaca budiman yang dirahmati Allah selalu. Moga sentiasa diberi kekuatan dan kesabaran dalam menghadapi apa jua cabaran dan dugaan daripada Allah. Insha Allah.

.

Okay, Next entry hari yang ke-19 kali ni nak cerita kat korang peluang bisnes yang ada dalam bisnes Shaklee dibawah team Farah. Team mentor Farah lah maksudnya. bukan team direct line Farah. Tapi yang bestnya peluang ni terbuka kepada semua ahli yang daftar dengan Farah. Nak tahu apa? Minta sedikit masa baca sampai habis tau. 🙂

.

Actually kalau korang perasan dalam Malaysia ni ramai sangat dah kan ahli Shaklee. Alhamdulillah semakin lama Shaklee semakin growth dengan baik, dikenali dan mendapat sambutan daripada rakyat Malaysia dengan izin Allah.

.

Memang betul, ada yang join Shaklee untuk consume sahaja, ada juga yang terjebak nak bisnes sahaja sebab teringin nak rewards daripada Shaklee, dan mostly terjebak nak bisnes selepas consume produk Shaklee dan dah rasa sendiri Shaklee effect pada badan dia. Farah lah antaranya, lepas consume terus terjebak nak bisnes. hihi ❤

.

Kalau difikirkan balik, buat apa nak bisnes benda yang orang dah ramai pon join kan? Rasa macam dah tak jumpa lagi je orang yang belum di"Shaklee"kan. hihihi. Walhal ramai sangat rakyat Malaysia ni, berjuta. Ramai je sebenarnya yang masih tak tahu pekebenda lah Shaklee ni. Tersangat ramai, cuma kita je yang tak jumpa, atau tak approve mereka ni. Sebab apa? kita je yang tahu. 😁

.

Dan setiap ahli Shaklee ni mereka ni berada dibawah team atau susur galur mereka masing-masing lah, nasib lah kalau you daftar dengan upline sekian-sekian so you akan diajar oleh team dengan mana you registerlah kan. So, sebelum nak daftar lihat dulu susur galur bakal upline kita dan adalah 1 bonus kalau dalam susur galur kita ada mentor-mentor yang boleh ajar kita buat income dengan macam-macam cara melalui bisnes Shaklee. kenali my mentor >>> mentor-bisnes-saya

.
hah, ni nak cerita apa kelebihan bila you join team kami. actually Farah dah explain nasab keturunan Shaklee Farah dalam preview post. hah nasab terus haku kasi. 😂 ni kalau nak kenali dengan lebih dekat susur galur Farah korang boleh baca kat link ni >>> apa-yang-best-join-teamjutawan. Dalam link ni pon Farah ada cerita salah satu bonus yang korang kena pandang bila nak join Bisnes Shaklee ni. 

.

Salah satu bonus yang ada dalam team kami adalah PROVEN PROJECTS yang telah berjaya membantu ramai ahli didalam team kami membuat side income beratus-ratus malahan beribu-ribu setiap bulan. Project hasil kerjasama 10 orang master dalam 1 team iaitu Program Jom Detox Jutawan telah memberikan impak yang sangat besar bukan sahaja kepada kesihatan malahan kepada kewangan dan taraf hidup mereka.



Imagine bagi anda yang bekerja  dan berhasil memperolehi side income sebanyak RM2k dengan hanya suka-suka berkongsi kesan detox anda kepada rakan-rakan, ahli keluarga serta kenalan di media sosial anda, lalu mereka juga berminat asbab dari perkongsian anda yang sangat mengujakan dari situ anda akan belajar bagaimana dengan niat anda untuk NAK SIHAT, kemudian NAK KONGSI,  lalu anda menerima reward dari hasil perkongsian tahap kesihatan anda. Faham ke?

.

Siapa je yang tak teruja bila tengok badan yang dulu berat 100kg tinggal 70kg, muka yang dulu kusam tampak tua sebelum usia boleh kembali muda dan berseri, badan yang dahulunya sering letih dan lemah kini kembali bertenaga, sakit yang sering kunjung tiba kini hilang entah kemana. Semua orang pasti teruja dan adalah paling best bila kita sendiri adalah individu yang mampu menunjukkan kesan-kesan diatas asbab dari program Jom Detox Jutawan yang korang sertai.

.

So bertuah sangat bila korang register Shaklee under Farah, korang boleh access semua projek mentor-mentor Farah. ada lagi projek best juga bagi korang yang minat dalam bidang kecantikkan, nak tahu klik link ni >>> mobile-spa-the-walking-beauty, Hat projek ni pon hari-hari ahli kita kipas duit instant cash. 

Salah satu projek team Farah - Projek spa The Walking Beauty

Jadi tak perlulah korang nak risau lagi kalau nak bisnes Shaklee nanti nak jual kat siapa sebab dah ramai jual Shaklee. team kami bukan setakat jual Shaklee tapi jual pakej yang boleh beri manfaat untuk kepentingan semua orang. dan Farah boleh jamin projek team kami tak kan ada dalam team Shaklee yang lain. so nak tak buat income RM2000?

Kalau nak terus je whatsapp Farah okay. 😊

013-2120 792
013-2120 792
013-2120 792

tq korang sudi baca sampai habis. Alhamdulillah ❤






Comments

Popular posts from this blog

Incentive Trip Shaklee (Regional & International)

BIG WHY Saya Buat Bisnes Shaklee

Malaysia Negara Paling Gemuk di Asia