Kelebihan Buat Bisnes Shaklee Berbanding Bisnes Lain

Bismillahhirrahmannirrahim


Hai, Assalammualaikum semua.  Alhamdulillah hari ini hari yang ke-29 Farah dapat update blog setiap hari secara konsisten. Insha Allah esok hari terakhir untuk tajuk terakhir dalam blog contest JUTAWAN. Nak tahu tajuk apa untuk esok stay tuned okay. 😊

Entry kali ni insha Allah Farah nak share dengan korang apa kelebihan yang ada dalam bisnes Shaklee ni yang tiada dalam bisnes lain. Atau boleh Farah katakan keistimewaan Shaklee yang korang tidak akan jumpa dalam bisnes lain. ok jom kita start. πŸ˜…

KELEBIHAN BUAT BISNES SHAKLEE BERBANDING BISNES LAIN

1) PRODUK SHAKLEE ADA FORMULA 6(100)


Kalau kekuatan hang tuah terletak pada kerisnya, kekuatan Shaklee pula terletak kepada produknya. πŸ˜‚ 

Kalau anda tanya apa perbezaan produk Shaklee dengan dengan produk suplemen brand lain antaranya adalah Shaklee ada formula 6(100)

Kesemua leaders dari seluruh negara jatuh cinta dengan Shaklee sebab produk Shaklee tu sendiri. ada yang dah 4 generasi consume Shaklee. Bayangkanlah. fuhh...
Shaklee sangat strict dengan quality produk dia sendiri. Setiap produk yang dihasilkan akan melalui beratus-ratus kajian oleh saintis sebelum ia dipasarkan. Di Shaklee innovation centre ada lebih 100 orang saintis dan staff lab, mereka inilah yang bertanggungjawab untuk hasilkan produk yang best, selamat dan berkesan untuk kita.

Produk Shaklee terbukti secara klinikal untuk membantu kita boleh hidup lebih muda dan lebih lama. biiznillah.

Berikut adalah Senarai formula 6(100) yang anda WAJIB tahu tentang produk Shaklee:
  1. πŸ’―tahun inovasi (Dr Shaklee mencipta multivitamin didunia pada tahun 1915).
  2. πŸ’― tahun living in harmony -  Menghasilkan kesemua produk Shaklee yang mesra alam. Setiap satu produk Shaklee adalah daripada bahan semulajadi yang tulen sejak awal ia dicipta.
  3. πŸ’―,000 + ujian kawalan kualiti setiap tahun. 
  4. πŸ’― lebih paten 
  5. Lebih dari πŸ’― kajian saintifik, research dan paperwork termssuk landmark study dan telomere study.
  6. Lebih πŸ’― pingat Emas, Perak, Gangsa dicapai oleh atlet yang dikuasai oleh Shaklee di bawah Shaklee Pure Performance Team.
Cuba semak suplemen brand lain ada tak sama macam ni. Anda tak kan jumpa kat mana-mana formula 6(100). Hanya di Shaklee sahaja. Beruntung ke tak kalau consume suplemen yang dijamin oleh company sendiri 100% selamat berkesan dan mesra alam. bukan 99% jaminan tapi 100% jaminan dari company Shaklee apatah lagi kalau anda bisnes Shaklee. Tiada keraguan dan yakin untuk suggest kepada customer.

antara produk terawal Shaklee
100 tahun inovasi


2) LANDMARK STUDY

Paling kagum dengan kajian landmark study. kajian ini dilakukan oleh third party (Pihak yang tiada kaitan dengan Shaklee) iaitu Dr Gladys Block dan beliau telah mengakui pengambilan Shaklee amat berkesan kepada penggunanya. Result kesihatan Shaklee users lebih baik dari segi ujian darah dan biomakers berbanding orang lain.

Terbuktilah kenapa ada yang masih setia bersama shaklee selama 60 tahun dan ada yang mewarisi kepada 4 generasi. Kerana produk Shaklee ini yang terbaik dan paling top di dunia, tiada pada supplement lain dan company lain.

3) PILIHAN NASA DAN PARA ATLET DUNIA

 Angkasawan NASA semasa ditemuramah oleh CEO Shaklee, Roger Barnett menyatakan penghargaan kepada Shaklee yang membantunya kekal sihat di angkasa"

Suplemen Shaklee pilihan angkasawan NASA, Mark Kelly dan Scott Kelly ni merupakan angkasawan Nasa, bukan senang nak jadi angkasawan kalau badan tak sihat dan bertenaga kan. Duk kat angkasa sana mana ada makanan fresh. Jadi vitamin Shaklee menyediakan nutrisi lengkap dan menjadi pilihan mereka untuk kekal sihat dan bertenaga.

Kalau nak tahu, NASA sendiri yang 'approach' Shaklee untuk sediakan vitamin kepada angkawasan mereka. Nak tahu salah satu pilihan supplemen angkasawan Nasa? Tu minuman hidrat yang dikenali sekarang sebagai performance drink.

Kepercayaan NASA kepada Shaklee ini merupakan satu pengiktirafan terbesar dan membuktikan supplemen Shaklee adalah yang terbaik. Maklumlah bukan mudah nak penuhi piawaian NASA. Malah angkasawan juga tidak boleh makan sebarangan bagi memastikan tahap kesihatan mereka berada di paras yang terbaik untuk ke angkasa lepas. Bahkan, bukan sekadar di angkasa lepas, angkasawan NASA juga menggunakan Vitamin Shaklee yang lain ketika berada di bumi.




ATLET Olympic memang ketat diet diorang. Ada benda yang boleh makan, ada pulak yang  tak boleh makan. Lagi pulak diorang kena check darah selalu bumbang ada dadah. Atlet-atlet ni pun YAKIN & GUNA Shaklee untuk kekal sihat, cergas dan bertenaga.

Ramai para atlet yang gagal ujian air kencing sebab ada dadah. Actually bukan diorang hisap dadah, tapi suplemen yang diorang makan tu ada campuran bahan lain, sintetik. Tapi berbeza dengan Shaklee, semestinya confirm selamat, 100% NATURAL!

Atlet ni pulak bukan SPONSORED BY tau. Maknanya bukan duta dibayar. Shaklee tak bayar diorang. Tapi atlet ni POWERED BY. Maksudnya mereka amek shaklee semasa latihan dan semasa game. Jadi jangan takut amik Shaklee. Proven, Safe, Natural.


Selain dari menjadi atlet Malaysia pertama ke Winter Olympic, Julian Yee juga adalah atlet Malaysia pertama di dalam team Shaklee Pure Performance!

Ramai yg tanya “Kenapa Shaklee takde duta artis?” Jawapannya kerana Shaklee tak perlukan artis sebagai duta, Shaklee dah terbukti di darat, laut dan angkasa. Oh ya ramai juga artis pun guna Shaklee by themselves, bukan sebagai duta ☺️

Bisnes produk yang menjadi pilihan angkasawan dan para atlet dunia adalah satu kelebihan yang istimewa dalam perniagaan. kerana disitu akan terbina keyakinan dan kepercayaan yang tinggi daripada pelanggan.

4) REWARD SHAKLEE

Kalau tentang reward Farah dah banyak share di entry lepas korang boleh klik je link ni >>> Rewards Shaklee . Reward Shaklee 3C ni merupakan reward tanpa had. Bayangkan tiada had. Dari segi bonus, bonus kereta dan trip percuma semuanya luar biasa. susah nak jumpa company lain bagi reward semewah Shaklee. Klik link Farah bagi tu ya dah explain sikit tentang reward Shaklee ni.

5) COMPANY YANG STABIL DI DUNIA

So how? kat atas ni pon dah banyakkan kelebihan bisnes Shaklee ni. Sebab tu ramai orang sanggup bertahan didalam Shaklee. ada yang sampai ke anak cucu cicit bisnes Shaklee. No wonderlah Shaklee boleh jadi company yang stabil lebih 60 tahun di dunia. tak pernah lagi gagal bayar bonus kepada pengedar-pengedarnya. Antara kelebihan lain yang menjadikan Shaklee sangat istimewa kepada peminpin-peminpin Shaklee .

Okaylah cukuplah dulu Farah share kelebihan Shaklee yang ni. Nak share banyak lagi tapi dah tak terlarat nak taip πŸ˜‚ insha Allah free nantI Farah sambung okay. tq semua. ❤


Comments

Popular posts from this blog

Incentive Trip Shaklee (Regional & International)

BIG WHY Saya Buat Bisnes Shaklee

PENGALAMAN BERSALIN CAESAR